2017年2月5日星期日

我的動漫小天地

生活有時難免會遇到林林種種的事宜或挑戰,尤其是工作,真的頗累人,
放左工返到屋企及休假,真係要好好Relax下!
所以我在家裡佈置了一些喜歡的動漫品,好讓心靈得以Refresh ~
 
好多唔玩玩具既人都唔明玩具係我地動漫迷心目中,除左係一件工藝品咁值得珍藏同鑑賞之外,玩具仲代表男人既一個夢想:就算現實社會無晒英雄,但只要我地仲有玩具,我地就可以同心目中既英雄緊扣住,令我地仲有動力去面對呢個殘酷既世界!
 
呢份堅持、呢班英雄,代表住現實社會漸漸消失既正義。就係因為平時係呢個世界見到及遇到太多奸人奸事,我地先要靠呢班英雄提醒自己,呢個世界仲有希望!
 
希望是任何時候都不能放棄的!
不要喪失信心,要努力奮鬥!要突破任何惡劣環境的困難,然後才有希望!
 
為了愛與正義,把生命與靈魂完全投入。現在就燃燒起來吧,黃金的小宇宙!
為這個黑暗的世界帶來一線曙光!!
  
這些是內子的~
 
 
返到呢個動漫小天地,疲累的心靈總算可以放鬆下,
小宇宙亦得以重新復甦,去面對工作!
  
祝願 各位都可以 Work-Life Balance!
 

沒有留言:

發佈留言