2014年8月10日星期日

武功高強 王小虎 vs 掌劍雙絕 步驚雲

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
後記:一向無玩開十二寸Figure的我,今次卒之都因港漫情意結既原故,入了兩隻十二寸Figure。

先說王小虎,面相都幾好,配件多多、可玩性強,單獨一隻看/玩的話,會覺得okay的。
但一拍埋步驚雲身旁,便有少許給比了下去,連一向無玩開十二寸Figure的我都睇得出,步驚雲係detail啲既,
膚色紋理、關節鬆緊、衣服細節、兵器質感、及最重要的面相,步驚雲全部都造得好好! 美中不足既係配件少及只得一個面相。

希望快啲出埋聶風及石黑龍就好了!


 

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 雖然昨天搞咗成朝擺pose,夜晚執相又搞咗成晚,但玩得好開心、好enjoy~ :)

      刪除
  2. i like 王小虎 figure 多d !

    回覆刪除
    回覆
    1. 王小虎可玩性唔錯!幾有原著神髓!缺點是關節唔夠緊,皮膚質感略為膠感咗啲

      刪除
  3. 雖然我不好港漫人物, 也感受到這2個12吋既威力.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向都無玩開十二寸figure,但一見到實物就投曬降,乖乖磅水~ 實在造得好有神髓!

      刪除