2024年8月20日星期二

Akina Nakamori 中森明菜

 記得在九零年代某次跟老表去東京旅遊時,在當地一間唱片舖內的小食部小休,看見正在播放中森明菜的East Live演唱會,當時係唱緊Desire情熱,深深被她的台風及唱功吸引住,老表更即場買了她的East Live影碟,當時我仍未有經濟能力,所以都係得個望字。

返到香港老表就叫埋我一齊睇隻East Live影碟,當時我覺得中森明菜嘅台風及唱功實在太好,想聽返啲歌嘅錄音室版本,所以就借咗老表啲中森明菜唱片返去錄低細聽。到後來有經濟能力便開始買返中森明菜啲精選碟來聽,我至喜歡聽的中森明菜歌曲是:Second Love、1/2の神話、禁区、北ウイング、サザン.ウインド、十戒、ミ.アモーレ、Desire情熱、難破船、I missed the shock,而East Live始終是我至喜歡看的中森明菜演唱會。


WEA CD Single

Akina in Europe

WEA Super Audio CD 完全生產限定盤

All Time Best


Picture Vinyl


難破船


Mini Album, Single Cassette, Live

East Live Index-XXIII

Blu-ray Disc


沒有留言:

發佈留言