2014年3月29日星期六

InFamous Second Son 及 J-Stars Victory VS

拖延多時的升職事件,終於完成,開始有返啲心情玩下玩具及打吓機!
當中期待已久的InFamous Second Son及J-Stars Victory VS,果然如期望中咁好玩!

尤其是In Famous Second Son,更加不愧喺次世代遊戲, 畫像真實到癲!
 
J-Stars Victory VS 喺集Jump角色大成之作,想想以天馬流星拳vs龜波氣功,便夠晒熱血了!

 
一向有玩開Gundam Converge,今次的Full Armor Unicorn,真喺夠晒份量! 正!
 
仲有靚靚 月野兔 入手~
 
 期待魂限定 水野亞美 出版, 又喺靚女角色一名~
 


2 則留言:

  1. 水野亞美 造型特別過月野兔~

    回覆刪除
  2. 本來只打算入月野兔及火野麗,但水野亞美實在製作得好,所以訂埋~

    回覆刪除